Monday, April 29, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": Kurir: Gljiva Bulaznio: Srbi su me šikanirali na Farmi jer sam Bošnjak

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu
Kurir: Gljiva Bulaznio: Srbi su me šikanirali na Farmi jer sam Bošnjak
Apr 29th 2013, 07:43

Nazif u Beogradu pričao sve najbolje o farmerima i Srbiji, a čim se vratio u Sarajevo, rekao da je ovde bio ugrožen
Promenio ploču! Nazif Gljiva pokazao je svoje pravo lice. Čim je počeo da govori za bosanske medije, on je opleo po Srbima. Bivši farmer je u intervjuu za sarajevski magazin Ekspres loše pričao ljudima iz Srbije i kolegama s „Farme", dok je u izjavama za naše medije govorio hvalospeve o Beogradu. - Osećao sam se ugroženo, ali sam se osećao i ponosnim što dolazim iz jednog svetskog grada kao što je Sarajevo, u kojem sam ja lično ugostio [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment