Wednesday, July 31, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": Kurir: Srđan Đoković: Sam Bog me je vratio iz mrtvih!

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu 
Kurir: Srđan Đoković: Sam Bog me je vratio iz mrtvih!
Jul 31st 2013, 07:07

Bio sam na aparatima, ništa nisam jeo. Dvadesetak dana u Beogradu i nedelju dana u Minhenu život mi je bio ugrožen
Uspeh Novaka Đokovića odavno je prevazišao srpske okvire. O najboljem teniseru sveta ispričane su mnoge priče. Njegova najveća podrška na putu do broja 1 bez sumnje je Srđan Đoković. Novakov otac u ekskluzivnoj ispovesti za Kurir govori o mnogim stvarima kroz koje je prošla porodica Đoković prateći Noleta do svetskog vrha. Pisalo se mnogo o vašoj bolesti, ali nikad niste pričali o tome. - Pet nedelja sam bio na ivici života i smrti, šanse [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment