Saturday, August 31, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": e-Novine: Ja, zločinac

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu 
Madesmith

Modern handmade. Stories from designers.
From our sponsors
e-Novine: Ja, zločinac
Aug 31st 2013, 01:04

Bivši predsednik Narodne skupštine Republike Srpske Momčilo Krajišnik, osuđen pred Tribunalom u Hagu za ratne zločine u BiH nad nesrpskim stanovništvom, stigao je u petak popodne na Pale, gde ga je dočekalo oko 2.000 četnolikih pristaša. Krajišnik je prethodno iz Velike Britanije, gde je odslužio dve trećine 20-godišnje kazne, došao u Beograd, odakle se službenim avionom Vlade Republike Srpske uputio u BiH Krajišnik euforično dočekan na Palama
"Ja ne znam zašto je doček organizovan, jer ja sam ipak ratni zločinac", rekao je Krajišnik novinarima po dolasku u Banjaluku, no odmah se ispravio: "Na kraju krajeva tek treba u revizionom postupku dokazati istinu. A sad, kakva je situacija, moram se jednostavno s tim pomiriti." Dodao je da će krajem ove ili naredne godine podneti zahtev za reviziju. "Nije problem 13,5 godina zatvora, problem je etiketa ratnog zločinca. Našao sam nove dokaze [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment