Friday, August 31, 2012

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": Večernje novosti: Ispovest: Omamili su me i na silu podveli Turčinu

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu
Večernje novosti: Ispovest: Omamili su me i na silu podveli Turčinu
Aug 31st 2012, 21:15

P. H. uspela da pobegne sa jahte za prostituciju. Više od 100 devojaka iz Srbije angažovano na raznim plovilima
ODBILA sam da „uslužim" jednog neuglednog, starijeg Turčina. Čovek koji je bio zadužen za moju bezbednost rekao je da me razume i pozvao da popijemo piće u zasebnom delu jahte. Probudila sam se ujutro polusvesna, a njegove reči bile su poslednje čega se sećam - priča 25-godišnja P. H. iz Novog Beograda, koja je nedavno, slagavši da je bolesna, jedva uspela da pobegne sa jedne luksuzne jahte na Jadranu. Ona je na nagovor svoje gazdarice, [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment