Thursday, February 28, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": 24 Sata: Australijanka promašila voz, došla u Beograd i - ostala

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu
24 Sata: Australijanka promašila voz, došla u Beograd i - ostala
Feb 27th 2013, 23:32

Radoznalost, posao i ljubav samo su neki od razloga koje su brojne strance doveli u Beograd. Neki od njih su se već na prvi pogled zaljubili u grad i odlučili da ostanu. U gradu, prema zvaničnoj statistici, živi 9.273 stranca, a najviše ih je iz Kine 2.483, Libije 934, Rusije 872, Makedonije 474, Nemačke 237...
SUDBINA - Australijanku Filomenu O'Brajan niz slučajnih okolnosti je pre tri godine doveo u Beograd. U Budimpešti je promašila voz za Sarajevo, stigla u Beograd i - ostala! - Čini mi se kao da sam došla juče, ali ja sam toliko zaljubljena u ovaj grad da se osećam kao kod kuće. Ponekad pomislim da sam ovde živela u prošlom životu - kaže Filomena koja je radila kao PR menadžer, a danas je u potrazi za novim poslom. Ona kaže da se stranci koji [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment