Wednesday, February 27, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": Danas: Mićunović ostaje

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu
Danas: Mićunović ostaje
Feb 27th 2013, 18:13

Beograd - Predsednik Političkog saveta DS Dragoljub Mićunović izjavio je da ne namerava da istupi iz te stranke ili da formira svoj poslanički klub, kako se prethodnih dana spekulisalo u tabloidima. „Ako nešto nameravam, ja to i kažem... Ja sam DS osnovao, zajedno s još nekim ljudima, ona je moja kuća. Ako me neko odande istera, to je druga stvar, a ja da odem iz nje, to sigurno neću", izjavio je Mićunović novinarima, upozorivši na [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment