Tuesday, May 28, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": 24 Sata: Francuz: Pretili su mi da će me ubiti

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu
24 Sata: Francuz: Pretili su mi da će me ubiti
May 28th 2013, 00:40

Francuza Karla Odbura, koji već četiri godine živi u Beogradu i promoviše Srbiju na sajtu posvećenom našoj zemlji, u nedelju uveče napala je grupa mladića dok je sa ćerkom Lunom (10) vozio rolere u Studentskom parku i lakše ga povredila. Nasilnici su pretili Karlu "da će ga ubiti ako ga ponovo vide na rolerima u parku".
HULIGANI - Petorica mladića koji nemaju više od 18, 19 godina, sedela su na klupi i ispijala pivo. Dok smo Luna i ja rolerima prolazili pored njih, dvojica su iznenada ustala i krenula za nama. Pitali su me "šta to radiš, na čemu si to" pokazujući na rolere. Odgovorio sam im da sam na treningu sa ćerkom i da sam Francuz koji se pre nekoliko godina doselio u Srbiju - priča Karl za "24 sata". Potom im je, kaže, pružio i svoju vizitkartu, ali su [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment