Tuesday, May 28, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": S media: Pretučena Vlasnica Butika Na Novom Beogradu: Udarali su me i vukli po asfaltu, želeli su da me ubiju!

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu
S media: Pretučena Vlasnica Butika Na Novom Beogradu: Udarali su me i vukli po asfaltu, želeli su da me ubiju!
May 28th 2013, 07:47

Nekoliko maskiranih i pendrecima naoružanih napadača prekjuče su brutalno pretukli Goricu R. (47) ispred zgrade u kojoj stanuje s porodicom u Ulici Ivana Ribara i polomili joj nadlakticu desne ruke i prste na levoj ruci. Počela sam da bežim i vičem: Upomoć! - Bilo je oko jedan posle ponoći. Vraćala sam se sa svadbe i, kao što to uvek činim, parkirala sam automobil ispred zgrade. Izlazeći iz kola, ugledala sam mladića kako mi prilazi... Bio mi [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment