Friday, September 27, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd": Vesti online: Ivan: Seljančuro, ja sam odrastao u Beogradu, a ko si ti?!

Naslovi.net - Pretraga vesti "beograd"
Sve vesti na jednom mestu 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
Vesti online: Ivan: Seljančuro, ja sam odrastao u Beogradu, a ko si ti?!
Sep 27th 2013, 06:08

Roditelji mogu da odahnu, najzad ima nekoga ko će njihovu decu da uči o bogatstvu srpskog jezika - na primer, učesnici Farme 5 - Ivan Marinković i Jelena Golubović, i to u lekciji: Naučimo nešto o psovanju.
- Stoko neopevana lažljiva! Ja mogu da te trpim dok ne počneš da ke*aš i lažeš - rekao je Ivan Jeleni Golubović, posle čega su usledile žestoke psovke. - Sisaj ku*** i jedi go*** umesto toga što jedeš to bi ti bilo bolje. Ono što ise*eš iza ve-ce-a to jedi! Jadni tvoji roditelji! Ja sam vaspitan za razliku od tebe! Odrastao sam u Beogradu i kakve mangupe sam ja upoznao ti nikada nećeš! Seljančuro jadna! - vikao je Marinković na glumicu koja [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment